Grant Thornton International tarafından 35 ülkeden 15.000 yöneticinin katılımıyla yapılan araştırma, şirketlerin sürdürülebilirlik girişimlerine bakış açısını ortaya koyuyor.

Uluslararası anlayışı değerlendiren araştırmamızın temel bulgusu şu ki, araştırmaya katılan şirketler, sürdürülebilirliği bir engel olarak değil, bir büyüme yolu olarak görüyor. Sürdürülebilirliğin getirebileceği ticari fırsatlara değer veriyor ve bunun arkasına önemli kaynaklar koyuyorlar. Araştırmaya katılan her 10 şirketten 9’u, önümüzdeki 12 ay içinde sürdürülebilirlik yatırımlarını arttırmayı ya da aynı seviyede sürdürmeyi planladığını ifade ediyor.

Image
Pek çok orta ölçekli şirket, sürdürülebilirlik konusunda adım atmanın verimlilik sağladığını, daha fazla müşteri çektiğini ve uzun vadede daha kârlı olduğunu fark etmiş durumda. Bu nedenle, piyasa standartlarının gerisinde kalmak istemiyorlar.
Sarah Carroll Sürdürülebilirlik Raporlaması Direktörü, Grant Thornton International
Orta ölçekli şirketler bu yıl sürdürülebilirliğe yaptıkları yatırımı artırmayı veya sürdürmeyi planlıyor.
Sürdürülebilirliği Ölçeklendirmek

Sürdürülebilirliği Ölçeklendirmek

Grant Thornton International tarafından 35 ülkeden 15.000 yöneticinin katılımıyla yapılan araştırma, şirketlerin sürdürülebilirlik girişimlerine bakış açısını ortaya koyuyor.

Raporu İndir [4958 kb]